Jest już dostępny tegoroczny program wydarzenia, które odbędzie się w dniach 15-16 października w Krakowie: http://aadays.pl/program-schedule/
Mottem tegorocznej edycji A&A Days jest Face the uncertainty, intensify learning, a Rada Programowa w składzie Bart Szulc i Michał Kujałowicz zadbała, by program odpowiadał na pytania powyższego zagadnienia.
Analizując agendę widzimy, iż organizatorzy zaprosili jako mówców głównych dwie gwiazdy międzynarodowej społeczności testerskiej: Karen N. Johnson oraz Stephena Janaway'a. Karen odpowie na pytanie jak sprawić, by automatyzacja stała się dostrzegalna, podczas gdy Stephen opowie o automatyzacji z perspektywy menedżerów zespołów deweloperskich.
Agile & Automation Days słynie z tego, iż prelegenci przyjeżdżają do Krakowa tylko z premierowymi wystąpieniami. Pierwszy dzień będzie obfitował w interesujące prelekcje. W drugim dniu natomiast będzie można wziąć udział w wybranych przez siebie warsztatach. Jak co roku podczas A&A Days każdy uczestnik będzie miał możliwość uczestniczenia w praktycznych warsztatach. Ten punkt co roku cieszy się ogromną popularnością i przychylnymi opiniami uczestników.
W programie konferencji znajdują się również dwa panele eksperckie, z których jeden będzie dotyczył szeroko pojętego przywództwa, a drugi automatyzacji. Organizatorzy przygotowali dwa panele dyskusyjne, których celem jest jak największe, czynne zaangażowanie uczestników w konferencję oraz nacisk na poszukiwanie rozwiązań praktycznych zagadnień i problemów.
Organizatorzy uruchomili już sprzedaż wejściówek w cenie 1200 zł netto, które można nabyć po zarejestrowaniu się w Strefie Uczestnika: http://rejestracja.aadays.pl/zaloguj. Wejściówka obejmuje udział w dwóch dniach konferencji, zagwarantowane miejsce w jednym, wybranym przez siebie warsztacie oraz udział w spotkaniu integracyjnym.
Gorąco zachęcamy do udziału w Agile & Automation Days. Warto!
Już wkrótce ujawnimy jak my, testerzy.pl zaangażujemy się w tegoroczną edycję A&A Days.
Warto zwrócić uwagę, że do prezentacji dołączono informacje o ich poziomie.